Attēls ar
ārdurvīm, kurām nav roktura un parakstā kaut kas par Jēzu, kurš stāv ārā un
klauvē. Tā kā ārpusē nav roktura, mums jāpieceļas, jāpieiet pie durvīm un tās
jāatver, lai Viņu ielaistu.
Traušamies
kājās, ejam, pa ceļam apgāžam kaut ko. Noklausoties šī priekšmeta kritiena
radīto skaņu, saprotam, iespējams, tā bija stāvlampa. Taustāmies tālāk. Tiekam
līdz sienai, taustot sienu virzāmies. Stūris. Varbūt durvis ir nākamajā sienā.
Bufetei
līdzīga mēbele, dažas atvilktnes, viena vaļa, iebīdām iekša, lai kāds
nepakluptu, pie sienas kaut kāds priekšmets, kas mazliet šūpojas, ja pieskaras,
sākumā, liekas, koks, tālāk, kaut kas viegli atsperīgs iespējams nokrāsots ne
tik gludi kā siena. Aizmirsām izskaitīt stūrus , bet varbūt mēs sākām apgaitu
no to tieši tās sienas kurā durvis, tikai gājām uz otru pusi? Atkal bufete, vai
cits bufetei līdzīgs priekšmets?
Jāmēģina
atcerēties, kā mēs iekārtojām istabu. Cik bufetes šeit ir? Ko vēl sanesām
iekšā? Dažas loksnes ģipškartona, profilus, skrūves, špakteli, tapetes. Lai viņi
vairs nevar tā staigāt iekšā ārā kad vēlas, atņemt pusdienas vai šobrīd lasāmo
grāmatu. Lai ir drošāk. Vienīgi, kā lai satausta tās durvis? Un klaudz, kā jau
ģipškartons. Ko nu?
Ja tas ir tas
pats Jēzus, par kurām Jānis raksta divdesmitās nodaļas deviņpadsmitajā teikumā,
tad vēl var kaut ko gaidīt. Palūgsimies? Lūgšanā varētu būt arī kaut kas par
sienām, durvīm un to kāpēc izdarījām tā, ka no ārpuses durvis redz, bet no
iekšas, viss tik gluds, tik gluds.
Raksta
autors: sem. J. Purcens
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru